Daiva Bernatavičienė Direktoriaus pavaduotoja
(8 659) 46 310
Neringa Kirilovė Metodininkė
Soc. pedagogė
(8 659) 46 513
Nijolė Juodakienė Metodininkė (8 387) 51 404
Jelena Paškevičienė Specialioji pedagogė
Logopedė
(8 387) 51 404
Aleksandras Anikinas Psichologas (8 387) 51 404
Virginija Guogienė Psichologė (8 387) 51 404
Saulius Dinda Informacinių technologijų
sistemų administratorius
(8 387) 51 404

SPECIALŪS REIKALAVIMAI DIREKTORIAUS PAVADUOTOJUI

Direktoriaus pavaduotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį socialinių mokslų srities, pedagogikos išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją, 3 metų pedagoginio darbo patirtį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu ir gebėti naudotis teisinės bazės informacine sistema.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.
  • Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo bei įstaigos veiklą.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi įstatymu, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis, Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarkos aprašu, kitais teisės aktais, tiesiogiai susijusiais su Tarnybos vykdomomis funkcijomis.

DIREKTORIAUS PAVADUOTOJO FUNKCIJOS

Direktoriaus pavaduotojas vykdo šias funkcijas:

  • Rengia kvalifikacijos tobulinimo programas.
  • Teikia pagalbą pedagogams, rengiantiems kvalifikacijos tobulinimo programas, mokomąją ir metodinę medžiagą.
  • Randa lektorius kvalifikacijos tobulinimo programoms vykdyti.
  • Organizuoja kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimą ir akreditavimą.
  • Registruoja kvalifikacijos tobulinimo programas AIKOS svetainėje.
  • Atsakinga už strateginio ir metinio veiklos plano rengimą kvalifikacijos tobulinimo, metodinės veiklos ir gerosios patirties sklaidos, konsultavimo bei projektinio darbo srityse.
  • Parengia ir paskelbia kvalifikacijos tobulinimo mėnesio renginių planą.
  • Atlieka kvalifikacijos tobulinimo programų efektyvumo tyrimus.
  • Organizuoja ir vykdo Tarnybos įsivertinimą.
  • Atnaujina Tarnybos svetainės informaciją, viešina Tarnybos veiklą socialiniuose tinkluose ir spaudoje.
  • Vykdo neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokymus rajono bendruomenei ir Trečiojo amžiaus universiteto klausytojams.
  • Vykdo neformaliojo švietimo mokymus (kursus) vaikams.
  • Dalyvauja krizių komandoje.
  • Koordinuoja, organizuoja ir kaupia duomenis apie rajoninio, regioninio ir respublikinio lygmens konkursus, olimpiadas ir kt. renginius mokiniams.
  • Inicijuoja, rengia ir (ar) prisideda rengiant naujus projektus ir vykdant veiklas, atitinkančias Tarnybos veiklos pobūdį.
  • Dalyvauja darbo grupių ir komisijų, į kurias paskirtas/išrinktas darbe.
  • Vykdo Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos duomenų apsaugos pareigūno funkcijas.
  • Vykdo kitas su Tarnybos veikla susijusias ir direktoriaus pavestas užduotis.
  • Pavaduoja direktorių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių metu.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI METODININKUI

Metodininkas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją, 3 metų pedagoginio darbo patirtį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatais, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis.

METODININKO FUNKCIJOS
Metodininkas vykdo šias funkcijas:

  • Koordinuoja mokyklų perspektyvinių atestacijos programų rengimą.
  • Rengia mokyklų pedagogų atestacijos ir kvalifikacijos ataskaitas.
  • Tvarko Tarnybos bibliotekos knygas, rengia bibliotekos ataskaitas.
  • Koordinuoja rajono mokytojų metodinių būrelių veiklą.
  • Sudaro galimybes švietimo darbuotojams skleisti pedagoginę patirtį Tarnyboje.
  • Teikia pagalbą norintiems parengti ir platinti mokomąją ir metodinę medžiagą.
  • Dalyvauja rajono mokytojų metodinių būrelių susirinkimuose.
  • Pirmininkauja metodinio būrelio susirinkimui iki bus išrinktas metodinio būrelio pirmininkas.
  • Informuoja pedagogus metodiniuose susirinkimuose apie metodinės veiklos, kvalifikacijos tobulinimo, švietimo politikos naujoves bei prioritetus.
  • Registruoja rajono metodinių būrelių susirinkimų protokolus.
  • Paruošia metodiniams renginiams reikalingą medžiagą.
  • Teikia metodinę pagalbą švietimo įstaigoms, pedagogams, bendradarbiauja diegiant metodines naujoves.
  • Atlieka metodinės veiklos efektyvumo tyrimus.
  • Rengia ataskaitas apie metodinę veiklą rajone.
  • Administruoja kvalifikacijos tobulinimo bei kitus Tarnybos renginius.
  • Spausdina renginių dalyvių pažymėjimus ir pažymas bei juos registruoja.
  • Padeda parengti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas rajono bendruomenei.
  • Vykdo neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokymus rajono bendruomenei ir Trečiojo amžiaus universiteto klausytojams.
  • Vykdo Tarnybos veiklos kokybės įsivertinimo paskirtas sritis.
  • Inicijuoja ir (ar) prisideda rengiant naujus projektus ir vykdant veiklas, atitinkančias Tarnybos veiklos pobūdį.
  • Vykdo kitas su Tarnybos veikla susijusias ir direktoriaus pavestas užduotis.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI METODININKUI

Metodininkas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį socialinių mokslų srities, andragogikos išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją, 3 metų pedagoginio darbo patirtį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi įstatymu, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis, Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarkos aprašu.

METODININKO FUNKCIJOS
Metodininkas vykdo šias funkcijas:

  • Atsakinga už neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi koordinavimą Švenčionių rajono savivaldybėje.
  • Rengia Švenčionių rajono neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi planą.
  • Padeda suaugusiems rajono gyventojams tenkinti savišvietos poreikius, plėtoti savo kultūrinius ir pilietinius interesus.
  • Teikia pagalbą norintiems parengti ir platinti neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas, mokomąją ir metodinę medžiagą.
  • Organizuoja ir administruoja Švenčionių Trečiojo amžiaus universiteto veiklą.
  • Rengia Trečiojo amžiaus universiteto mėnesio renginių planus, vykdo renginių ir jų dalyvių apskaitą.
  • Spausdina Trečiojo amžiaus universiteto dalyvių diplomus, padėkas bei juos registruoja.
  • Atsakinga už profesinio informavimo, konsultavimo ir ugdymo karjerai priemones rajono mastu.
  • Organizuoja ir administruoja renginius ugdymo karjerai tema.
  • Organizuoja pagalbos teikimą švietimo įstaigoms, pedagogams ugdymo karjerai tema.
  • Rengia ataskaitas apie neformalųjį suaugusiųjų švietimą ir ugdymą karjerai rajone.
  • Vykdo neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokymus rajono bendruomenei ir Trečiojo amžiaus universiteto klausytojams.
  • Koordinuoja ir administruoja Pedagogų registrą.
  • Koordinuoja, organizuoja ir kaupia duomenis apie rajoninio, regioninio ir respublikinio lygmens konkursus, olimpiadas ir kt. renginius mokiniams.
  • Vykdo Tarnybos veiklos kokybės įsivertinimo paskirtas sritis.
  • Inicijuoja ir (ar) prisideda rengiant naujus projektus ir vykdant veiklas, atitinkančias Tarnybos veiklos pobūdį.
  • Vykdo kitas su Tarnybos veikla susijusias ir direktoriaus pavestas užduotis.
  • Pavaduoja direktorių atostogų, laikino nedarbingumo, komandiruočių metu.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI METODININKUI

Metodininkas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją, 3 metų pedagoginio darbo patirtį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba, žodžiu – rusų ir lenkų kalbomis.
  • Mokėjimas dirbti su naujomis ryšių ir kitomis organizacinėmis technikos priemonėmis.
  • Mokėjimas kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašu, Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais pedagoginę psichologinę pagalbą, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis, Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarkos aprašu.

METODININKO FUNKCIJOS
Metodininkas vykdo šias funkcijas:

  • Registruoja vaikus švietimo pagalbos specialistų vertinimui.
  • Palydi Tarnybos klientus pas reikiamą specialistą arba pasiūlo jo palaukti, prižiūri ir pasirūpina laukiančių vaikų saugumu, esant reikalui, padeda pagalbos specialistui pertraukėlių metu.
  • Patikrina vertinamų arba konsultuojamų vaikų būtinus dokumentus, pateikia ir paaiškina tėvams arba globėjams, kaip užpildyti klausimynus, esant reikalui, informuoja tėvus apie vertinimo metodiką.
  • Vykdo neformaliojo suaugusiųjų švietimo mokymus rajono bendruomenei ir Trečiojo amžiaus universiteto klausytojams.
  • Tvarko savivaldybės ir kitų ugdymo įstaigų atsiskaitymo už mokamas paslaugas dokumentus.
  • Registruoja gaunamą korespondenciją, laiku perduoda gautus dokumentus Tarnybos direktoriui, vizuotus dokumentus atiduoda nurodytiems adresatams.
  • Laiku ir tvarkingai registruoja siunčiamuosius dokumentus.
  • Registruoja ir tvarko Tarnybos direktoriaus įsakymus personalo ir veiklos klausimais.
  • Rengia Tarnybos dokumentų registrų sąrašą, apyrašus, dokumentų nurašymo aktus.
  • Derina Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriuje Tarnybos dokumentų registrų sąrašą, apyrašus, dokumentų nurašymo aktus.
  • Tvarko bylas pagal suderintus apyrašus.
  • Ruošia aktus dokumentų nurašymui ir sunaikinimui.
  • Užtikrina dokumentų tvarkymą ir saugojimą pagal raštvedybos taisykles.
  • Vykdo viešuosius pirkimus, tvarko jų dokumentaciją ir ataskaitas.
  • Vykdo pagrindinių priemonių, menkaverčio inventoriaus, ūkinių-finansinių atsiskaitymų apskaitą.
  • Pildo darbo laiko apskaitos žiniaraštį.
  • Dalyvauja materialinių vertybių inventorizacijoje ir pildo materialinių vertybių apskaitos knygas.
  • Esant reikalui, padeda kitiems metodininkams organizuoti ir administruoti renginius.
  • Atsiliepia į Tarnybos telefono skambučius.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI SPECIALIAJAM PEDAGOGUI

Specialusis pedagogas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų srities, švietimo ir ugdymo krypčių grupės, specialiosios pedagogikos bakalauro kvalifikacinį laipsnį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių, žodžiu – rusų ir lenkų kalbomis.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašu, Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais pedagoginę psichologinę pagalbą, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis.

SPECIALIOJO PEDAGOGO FUNKCIJOS
Specialusis pedagogas vykdo šias funkcijas:

  • Atlieka mokinių (vaikų) pedagoginį vertinimą, įvertina jų specialiuosius ugdymosi poreikius, Tarnyboje, mokykloje ar, esant žymiai ribotam mokinio (vaiko) mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės – mokinio (vaiko) namuose, prireikus skiria specialųjį ugdymą.
  • Siūlo ugdymo formą, būdus ir metodus, prireikus rekomenduoja teikti specialiąją pedagoginę bei specialiąją pagalbą mokiniams (vaikams), kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, rekomenduoja vaikui mokyklą.
  • Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo,
  • Veda specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursus besirengiantiems atestuotis pedagogams.
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) mokinio (vaiko) pažinimo, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių (vaikų) ugdymo bei jo organizavimo, įvairių specialiųjų pedagoginių problemų sprendimo klausimais, skleidžia ir diegia specialiojo ugdymo naujoves.
  • Formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių turinčius mokinius (vaikus) ir jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
  • Analizuoja mokyklos dokumentus, susijusius su specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymu.
  • Teikia informaciją apie mokinių (vaikų) specialiuosius ugdymosi poreikius, ir jų tenkinimą suinteresuotoms institucijoms ar asmenims, susijusiems su mokinio (vaiko) ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.
  • Esant Tarnybos ir ugdymo įstaigos arba Tarnybos ir šeimos susitarimui, teikia specialiąją pedagoginę pagalbą turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų, negalių švietimo pagalbos specialistų neturinčių ugdymo įstaigų vaikams bei vaikams, nelankantiems ugdymo įstaigų, padeda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymo ypatumus.
  • Rengia ir įgyvendina projektus bei programas ir/ar juose dalyvauja.
  • Rengia metodines rekomendacijas apie specialiųjų poreikių turinčius mokinius bei jų ugdymo sutrikimų šalinimą, vaikų ugdymą, darbą su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais bei jų poreikių tenkinimą.
  • Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių sutrikimų lavinimui.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Esant būtinybei, pavaduoja logopedą jam negalint vykdyti savo pareigų dėl nedarbingumo, kasmetinių atostogų, komandiruočių ir kt. neatvykimo į darbą metu.
  • Vykdo kitus Tarnybos vadovo pavedimus, susijusius su Tarnybos specialiojo pedagogo funkcijomis.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI LOGOPEDUI

Logopedas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų srities, švietimo ir ugdymo krypčių grupės, specialiosios pedagogikos bakalauro kvalifikacinį laipsnį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių, žodžiu – rusų ir lenkų kalbomis.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašu, Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais pedagoginę psichologinę pagalbą, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis.

LOGOPEDO FUNKCIJOS
Specialusis pedagogas-logopedas vykdo šias funkcijas:

  • Įvertina mokinių (vaikų) kalbos raidos ypatumus bei kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus Tarnyboje, mokykloje ar, esant žymiai ribotam mokinio (vaiko) mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės – mokinio (vaiko) namuose, prireikus skiria specialųjį ugdymą.
  • Siūlo ugdymo formą, būdus ir metodus, prireikus rekomenduoja teikti specialiąją pedagoginę (logopedo) bei specialiąją pagalbą mokiniams (vaikams), kuriems nustatyti kalbos ir kiti komunikacijos sutrikimai, rekomenduoja vaikui mokyklą.
  • Konsultuoja kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus specialiosios pedagoginės (logopedo) pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų prevencijos bei jų šalinimo klausimais.
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčių mokinių (vaikų) ugdymo bei jo organizavimo klausimais, skleidžia ir diegia logopedijos naujoves.
  • Formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčius mokinius ir jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
  • Analizuoja mokyklos dokumentus, susijusius su kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčių mokinių ugdymu.
  • Teikia informaciją apie kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčių mokinių (vaikų) kalbos raidos vertinimo išvadas ir rezultatus, specialiuosius ugdymosi poreikius ir jų tenkinimą suinteresuotoms institucijoms ar asmenims, susijusiems su mokinių (vaikų) ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.
  • Esant Tarnybos ir ugdymo įstaigos arba Tarnybos ir šeimos susitarimui, teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų bei šiuos sutrikimus šalina švietimo pagalbos specialistų neturinčių ugdymo įstaigų vaikams bei vaikams, nelankantiems ugdymo įstaigų.
  • Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
  • Atlieka vykdytojo asistento funkciją krizių komandoje.
  • Rengia ir įgyvendina projektus bei programas ir/ar juose dalyvauja.
  • Rengia metodines rekomendacijas apie darbą su kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų turinčiais mokiniais bei šių sutrikimų šalinimą.
  • Dalyvauja rengiant kalbos raidos vertinimo metodikas.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Vykdo kitus tarnybos vadovo pavedimus, susijusius su tarnybos logopedo funkcijomis.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI PSICHOLOGUI

Psichologas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų srities, psichologijos krypties psichologijos magistro kvalifikacinį laipsnį.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių, žodžiu – rusų ir lenkų kalbomis.
  • Turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymu, Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašu, Psichologinės pagalbos teikimo tvarkos aprašu, Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais pedagoginę psichologinę pagalbą, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis.
  • Gebėti taikyti intelekto vertinimo metodikas WISC III ir DISC atliekant asmens psichologinį įvertinimą.

PSICHOLOGO FUNKCIJOS

Psichologas vykdo šias funkcijas:

  • Įvertina mokinio (vaiko) raidos ypatumus, galias ir sunkumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius, Tarnyboje, mokykloje ar, esant žymiai ribotam asmens mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės – asmens namuose.
  • Siūlo ugdymo formą, būdus ir metodus, prireikus rekomenduoja teikti psichologinę pagalbą, rekomenduoja vaikui mokyklą.
  • Konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius (vaikus), jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų prevencijos bei jų sprendimo klausimais, mokinius – jų polinkių ir gabumų klausimais.
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) mokinio (vaiko) pažinimo, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių (vaikų) ugdymo bei jo organizavimo, įvairių psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų sprendimo klausimais, skleidžia ir diegia psichologijos mokslo naujoves.
  • Veda bendravimo su vaikais tobulinimo kursus teismo įpareigotiems juos išklausyti tėvams.
  • Veda specialiosios pedagogikos ir specialiosios psichologijos kursus besirengiantiems atestuotis pedagogams.
  • Formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius (vaikus) ir jų ugdymą kartu su bendraamžiais.
  • Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais, rengia individualias rekomendacijas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti.
  • Inicijuoja, rengia ir įgyvendina prevencijos ir kitas programas, padedančias veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius (vaikus), išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų ar jas spręsti.
  • Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais, rengia individualias rekomendacijas mokinio psichologinėms, asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti.
  • Kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, o esant būtinybei – su kitomis institucijomis, bei stebi mokinius pamokų metu.
  • Teikia informaciją apie mokinius (vaikus), turinčius psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų, suinteresuotiems asmenims ar institucijoms, susijusiems su mokinių (vaikų) ugdymu, gavęs tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą.
  • Atlieka mokyklose įvairius psichologinius tyrimus, suderinęs su mokyklos administracija.
  • Rengia metodines rekomendacijas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos, psichologinių problemų prevencijos klausimais.
  • Dalyvauja krizių komandoje.
  • Konsultuoja mokytojus ir kitus švietimo įstaigos darbuotojus, smurtavusių ar patyrusių smurtą savo įstaigoje.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Ne mažiau kaip pusę savo darbo laiko skiria tiesioginiams ryšiams su psichologinės pagalbos gavėjais, likusiu darbo laiku tvarko mokinių įvertinimų duomenis, dokumentus, rengia rekomendacijas, prevencines programas, ruošiasi konsultacijoms, paskaitoms, tobulina profesinę kvalifikaciją.
  • Vykdo kitus Tarnybos vadovo pavedimus, susijusius su Tarnybos psichologo funkcijomis.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SISTEMŲ ADMINISTRATORIUI

Informacinių technologijų sistemų administratorius turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį elektronikos inžinerijos studijų krypties išsilavinimą ir inžinieriaus kvalifikaciją.
  • Žinoti įstatymus, norminius teisės aktus kompiuterizacijos klausimais.
  • Išmanyti kompiuterinių tinklų ir programinės įrangos diegimo, priežiūros, administravimo, saugumo užtikrinimo reikalavimus.
  • Turi būti susipažinęs su Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis, Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarkos aprašu.

INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ SISTEMŲ ADMINISTRATORIAUS FUNKCIJOS

Informacinių technologijų sistemų administratorius vykdo šias funkcijas:

  • Prižiūri Tarnybos kompiuterius, projektorius, spausdintuvus, interaktyvias lentas ir kt. IKT techniką.
  • Rūpinasi Tarnybos kompiuterių tinklu, jo atnaujinimu, siūlo kompiuterinės bazės atnaujinimo planus.
  • Įdiegia kompiuterines programas ir prižiūri, kad kompiuteriuose būtų tik licencijuotos programos.
  • Parengia kompiuterinę įrangą renginiams.
  • Kaupia informacinę medžiagą kompiuterinės, programinės įrangos panaudojimo klausimais.
  • Konsultuoja Tarnybos darbuotojus, dirbančius su kompiuterine ir programine įranga.
  • Užtikrina kompiuteriuose esančios informacijos saugumą ir konfidencialumą bei daro programų atsargines kopijas ir archyvus.
  • Prižiūri ir užtikrina interneto, elektroninio pašto paslaugą kompiuterių tinkle.
  • Diegia spausdintuvų tvarkykles, keičia spausdintuvų ir kopijavimo įrangos eksploatacines medžiagas, atlieka kitus spausdintuvų priežiūros profilaktikos darbus.
  • Konsultuoja Tarnybos svetainės atnaujinimo klausimais.
  • Vykdo kitus Tarnybos direktoriaus pavedimus, susijusius su pareigybės funkcijomis.
  • Yra pavaldus ir atskaitingas Tarnybos direktoriui ar atskiru Tarnybos direktoriaus įsakymu paskirtam asmeniui.

SPECIALŪS REIKALAVIMAI VEIKLOS KOORDINATORIUI

Veiklos koordinatorius turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą humanitarinių arba socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą.
  • Mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
  • Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių kalba.
  • Turi būti susipažinęs su ESFA priemone „Kompleksinės paslaugos šeimai“ ir Švenčionių rajono savivaldybės administracijos projekto „Bendruomeniniai šeimos namai“ paraiška bei Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnybos nuostatais, darbo tvarkos ir vidaus tvarkos taisyklėmis.

VEIKLOS KOORDINATORIAUS FUNKCIJOS

Veiklos koordinatorius vykdo šias funkcijas:

  • Paslaugų teikimo šeimoms organizavimas ir koordinavimas užtikrinant „vieno langelio“ principą.
  • Pagalbos reikalingų šeimų paieška, poreikius atitinkančių projekto veiklų pasiūlymas.
  • Informacijos teikimas ir gavimas Duomenų mainų svetainėje (DMS).
  • Veiklos grafikų sudarymas.
  • Projekto anketų ir sąrašų pildymas, veiklos dokumentavimas.
  • Projekto viešinimo darbai.
  • Tarpininkavimas tarp projekto vadovo ir partnerių.